ბლოგი ეკოლოგიის შესახებ

2 ივლისიის შემდეგ ჩემი ცხოვრებაში რაგაც ახალი დაიწყო. ვცდილობ მოვიპოვო ბევრი იმფორმაცია  ეკოლოგიაზე,გამწვანებაზე  საინტერესოო რაგაც-რაგაცეები ჩემი ბლოგისტვის და მკიტხველისათვის. ერთ მშვენიერ დგეს მე და ჩემი მეგობარი  გავედიით გარეთ  რათა გაგვესეირნა,  ვიინ გვაცადა სიმშვიდე ყოველ ნაბიჯზეე გხვდებოდა ბანანიიის ქერქებიი, ნაყინიიის ქაღალდები დაყრილი შუა ქუჩაში რამაც ძალიან შეგვაწუხა  და გადავწყვიტედ კინოში შევსულიყავიით სადაც გვეგონა  ჩვენი რუსთავის ამ დგომარეობას დავივიწყებდით მე და ჩემი მეგობარიი, ნაწილობრიივ ესეც კი მოხდა კინოოს ვუყურეთ ბოლომდე ძალიან მოგვეწონა  ესესი  იყო რომ ,ყველაფერი დავიწყებული გვქონდა უცებ  შუქი აინთო დარბაზში და დამხვდა ესეთი სანახაობა…

ჩვენი საზოგადოების უმეტესობა ნაგავომანიითაა დაავადებული… მისგან განკურნების ერთადერთი გზა არსებობს: აღვიქვათ ქუჩა საკუთარ სახლად, შემდეგ კი გავაცნობიეროთ, რომ სახლს მოვლა-პატრონობა და გაფრთხილება სჭირდება. ამასთანავე ჩემი მეგობრის ნათქვამიც მახსენდება: “ქუჩაში ნაგავს მხოლოდ ნაგავი ყრისო…” ასე რომ, დასკვნების გამოტანა თქვენთვის მომინდვია..

Comments on: "ერთ მშვენიერ დღეს…." (5)

  1. agptovanebuli var magari postiaaaaaa !!!

  2. momewonaa martaliaa quchashi nagavs nagvebi yrian… da mere darbazshi es rogor unda chaidino ver vxvdebii potos shexedet xalxo !

  3. მიხარია ახლ-ახალი ბლოგების აღმოჩენა ეკოლოგიაზე…საინტერესოდ წერ

  4. მადლობაა. შეგიზლია შენი იდეებიი შემომთავაზო…;)

  5. facbookshi socialuri mediis gverze vnaxe reitingebi da damainteresaa am blogma …vnaxe da dzalian momewonaaa !! warmatebebi :*:*

Leave a Reply

Tag Cloud

