ბლოგი ეკოლოგიის შესახებ

ერთ-ორ დგეში ისევ ვიკრიბებით სმსელები და ჩვენი ბლოგების განხილვა გვექნება .ვისაუბრებ მე ჩემ ბლოგზე აქ ჩატარებულ აქციებზეე და მტლიანად ეკოლოგიაზეე..მე ძალიან კმაყოპილი ვარ ამ თემის არჩევიით ეკოლოგიური პრობლემებიი ეს ხომ მთლიანად მსოპლიოს პრობლემაა  დაა მე ერთი ჩვეულებრივი რუსთავის მოქალაქე ვგელავ და ვაცნობ ჩემ მკიტხევს ჩვენი ქალაქის ეკოლოგიურ პრობლემებს..მე ამ მოკლე ხანშიი მოვისმინე ადამიანების აზრი რომლებიიც ჩემსავით შეწუხებულნი არიან ამ პრობლემებით და ძალიან მეხმარებოდნეენ ჩემი ბლოგის შევსებაში…იყვნენ ადამიანებიი რომლებსაც სურდათ ჩვენს აქციაშჲ”ჩვენ ვალაგებთ რუსთავს””ჩვენ ვამწვაბეთ რუსთავს”მონაწილეობის მიგება და ის ადამიანებიი რომლებიც  იღებდნენ ამათუ იმ პროექტში მონაწილებას მათ უკვე გააცნობიერეს ქუჩში რომ მიდიხარ ნაგავი არ უნდა დაყაროოო გზათ შემხვდარ ხეს ტოტი ან პოტოლი არ უნდა მოაწყვიტო და სხვა მრავალი. მე ამ ბლოგში წერას განვაგრზოობ და ჩემ შესაზლებლობების მაქსიმალურს გამოვავლენ რაგან მე მყავს უკვეე თუნდაც ის 15-20 ადამიანი რომლებსაც აინტერესებს ეკოლოგგიის შესახებ ყველაპერი და ელოდებიან რომ მე მივაწვდი მათ ინპორმაციას რათქმაუნდა მე იმედებს არ გაუცურუებ და სულ მათთან ერთად ვიქნები…

მე მინდაა ყველას ვთხოვო გაუპრთხილდეთ ბუნებას, მოუაროოთ მას. ჩვენ ხომ ბუნების შილები ვართ !!!

Comments on: "ჩემს მკითხველს" (4)

  1. chvenc sul shentan ertad viqnebit da ertad vizrunebt am problemezbe..

  2. ყოჩაღ თამოოო..წარმაებებს გისურვებ🙂

  3. carmatebebii🙂

  4. მადლობაა

Leave a Reply

Tag Cloud

