ბლოგი ეკოლოგიის შესახებ

ყველამ კარგად ვიცით საიდან აღმოვჩნდი აქ  …სოციალური მედია სკოლებში ატარებდა კონკურს რომელშიც სულ შემთხვევით მივიღე მონაწილეობა,ვზივარ გაკვეთილზე, ჩემი მასწავლებელი შემოდიის და მეუბნება რომ ესეთი პროექტია, თუ მიიღებ მონაწილეობას თან აპლიკაციის ფორმაც მომიტანა დავთანხმდი შემდეგ შევავსე ეს ფორმა და გადავაგზავნე..თუ გავიდოდი შემდეგ ტრენინგები მექნებოდა  2 დღე… როდესაც გავაგზავნე ეს ფორმა, მასწავლებელს ვეუბნებოდი აქ მაინც გავიდე და გამარჯვებაზე არც მიფიქრია (სისულელედ მიმაჩნდა : დ ) გავიდა რამოდენიმე დღე,  უკვე ისეთი პერიოდია ზაფხული ივლისის თვე იწყება  დასასვენებლად ვაპირებ წასვლას და ერთ  დღეს რეკავს ტელეფონი ავიღე და გაიმართა დიალოგი: გამარჟობა თამუნა კობახიძე ხარ? კი მე ვარ… “თქვენი გამოგზავნილი ინფორმაციას გავეცანით და თქვენ გაივლით ორი დღით ტრენინგს თბილიში”.  ძალიან გამეხარდა და ჩემი წასვლაც გადავდე .. შემდეგ ტრენინგები გვქონდა თბილიში, რუსთაველ მონაწილეებს. გავიცანით ძალიან კარგი ადამიანები რომლებმაც დაგვანახეს და გვასწავლეს შენი საქმე კარგად და ხარისხიანად როგორ უნდა აკეთო. მოკლედ ძალიან კმაყიფილები ვიყავით ყველა.. შემდეგ შევქმენით ბლოგები სხვადასხვა თემატიკის შესახებ და ყველაფერი მაშინ დაიწყო……….დამთავრდა ტრენინგები მოვედი სახლში და მქონდა ბლოგები რომლის შექმნა,გაკეთება,პოპულარიზაცია მე მევალობოდა ..რამოდენიმე დღე მქონდა სანამ ქალაქიდან გავიდოდი მანამდე ვწერდი რაღაც-რაღაცეებს ეკოლოგიურ  პრობლემებზე და შემდეგ მივატოვე ჩემი ბლოგი  წავედი რამოდენიმე თვით…გავიდა ზაფხული და ისევ დაუბრუნდი ჩემს ბლოგს აი მაშინ კი სულ სხვანაირი მუშაობა დავიწყე ბლოგზე სხვადასხვა თემებს და პოსტებს ვწერდი, კომენტარებს რიცხვი იმატებდა. დავიწყე აქტივობების  ჩატარება  დასუფთავების აქცია,გამწვანების შემდეგ ეს აქციები ტრადიციად მექცე თითქმის ყოველ თვე ვატარებდით მე და ჩემი მეგობრები შემდეგ იყო მერიისგან ნაჩუქარი  ნერგები,მოსახლეობასთან საუბარი,პიარ აქციები, სხვადასხვა ასაკის ადამიანებთან ინტერვიუ, გამოფენა სკოლაში “ბავშვების თვალით დანახული გარემო” და ასე შემდეგ ამას დამატებული კიდევ სხვადასხვა პოსტები ჩემი დაწერილი და ინტერნეტის გამოყენებით ნელ-ნელა ემატებოდა მნახველი ჩემს ბლოგს შემდეგ ჩემს სკოლაში ყველა მეკითხებოდა როგორაა  შენი ბლოგის საქმე,ფორუმზე შევდივარ და ჩემი ბლოგს განიხილავენ, ამკობენ კარგი და ლამაზი სიტყვებით ეს ყველაფერი ძალიან დიდ სტიმულს მაძელვდა კიდევ ის რომ ყოველ თვე  რეიტინგები რომელშიც 1 დგილს ვიკავებდი 10 თვის განმალობაში… ეს ყველაფერი იმდენად ჩემი გახდა კომპიუტერთან დიდ დროს ვატარებდი ვცდილობდი, რომ ჩემი ბლოგი საინტერესო ყოფილიყო მკითხველისთვის…არსებობენ ადამიანები რომლებიც ჩვენს ასეთ შრომას თუ როგორ გინდათ ისე დაარქვით აფასებდნეენ …ეს პროექტი უნდა დამთავრებულიყო მარტში და ასეც მოხდა.. სკოლიდან მოვედი შევდივარ facebookshi  და ვხედავ წარწერას გამარჯვებული ბლოგები(ამ ყველაფრის ნახვის შემდეგ დავრწმუნდი რომ შეიძლება ყველაფერი მოხდეს თუ რაიმე მოინდომე) შევედი და დავინახე ჩემი ბლოგიი… ვერ აგიხსნით ეს რამხელა სიხარული იყოოოო…ძალიან კარგია როცა შენი შრომით მოიპოვებ გამარჯვებას…დიდი მადლობა ჩემო საყვარელო მკითხველო, თქვენი დამსახურება ჩემი ეს გამარჯვება თქვენ მიფასებდით ჩემს ყოველ პოსტს,ვიდეოს,ფოტოს და ასე შემდეგ.. მე ვამაყობ ჩემი ბლოგით “მწვანე რუსთავი” !!!

Comments on: "“მწვანე რუსთავი” ვამაყობ შენით !!!" (9)

  1. dzalian magari xar.. bevri gishromia da girsi iyavi rom gagemarjva… gilocav …!

  2. childrensrustavi said:

    martla gulwrpelad gilocav tamo!!! mixaria sheni warmatebaa :* mudam eseti gaxarebuli da warmatebuli yopiliyavi yvelapershi🙂 shen martla imsaxurebdi gamarjvebass!!!

  3. yvelaferi gamogiva tu moindomeb !!!…..mondomeba shroma da dafaseba…..carmatebebi momaval gzazee

  4. მადლობა მარიამ ,მინდოდა შენც წამოსულიყავი ჩვენთან ერთად !!!

  5. aaaaaa ra magaria gilocav tamoo magari gogo xar :*:*

  6. ar gicnob magram dzalian nichieri da kargi adamiani xar getyoba… gamixarda rom gaimarjve..:)

  7. დიდი მადლობაა,:)))

  8. მე ვამაყობ რომ რუსთავს ასეთი აქტიური ბლოგერი ყავს :))
    წარმატებები

  9. მადლობაა :))

Leave a Reply

Tag Cloud

