ბლოგი ეკოლოგიის შესახებ

ალბათ ყველას გქონიათ ბედნიერი დღეები ცხოვრებაში ..მეც მაქვს ესეთი დღეები ეს არის ბათუმში გატარებული დაუვიწყარი დრო.. სამი დღე ძალიან კარგ და ნიჭიერი ადამიანებთან ერთად …!პიველი დღე როდესაც ჩავედით იყო ცოთათი დაძ აბული მაინც ერთმანეთს კარგად არ ვიცნობდით და გახსნილებიც არ ვყოფილვართ თუმცა მეორე დღეს როდესაც გვქონდა ქალბათონი ლიას მიერ ჩატარებული ტრენინგები გავიხსენით უფრო დავახლოვდით მთლიანი გუნდი შეიკრა რომლებსაც ერთი მიზანი ქონდა. სიტყვებით ვერ ავხსნი ისეთი ურთიერთობები ჩამოგვიყალიბდა …ნანა,დოდკა,სანდრო,ქალბატონი ლია,ბერდია ეს ადამიანები ამ სამი დღის განმალობაში გვექცეოდნენ როგორც ჩვენი თანატოლი მეგობრები..! ძალიან თბილი სიტვაცია იყო..ამ სამი დღის განმალობაში შევიძინე ძალიან ბერი რამ, ადამიანები რომლებიც გახდნეენ ჩემთვის ძვირფასები ყველანი ძალიან შემიყვარდა,.ბოლო დღე ყველაზე დაძაბული აღმოჩნდა ჩემთვის ბავშვებთან გამომშვიდობება ღამე ჩემს ოთახში ვიჯექი და ცრემლები მომდიოდა იმდენად მიჩვიე, ამ ყველაფრისგან გამომშვიდობება თუმცა დამშვიდობება ხომ ახალ შეხვედრამდეა მე ბედნიერი ვარ რომ ისევ აქ ჩემს ბლოგზე ვრჩები ეხლა ვიწყებ უფრო კარგ და საპასუხისმგებლო საქმეს ახალ თაობის დახმარებას…მთავარია მომეცა იმის ბედნიერება რომ მოვხვდი ამ პროექტში გავიმარჯვე და შევიძინე ისეთი ადამიანები როგორებიც თქვენ ყველა ხართ..ყველანი ძალიან ძალიან მიყვარხართ გკოცნით ბევრს თქვენი თამო კობახიძე…

Comments on: "მე ბედნიერი ვარ !" (4)

  1. მეცცც თამოო :*:* ამ დღეებში შემეხმიანე და პირველი შეხვედრა მინდა მოვაწყოთ ჩვენი გუნდის და გეგმა დავწეროთ:*:*

  2. ძალიან მაგრად მიყვარხართ ყველანი….ვამაყობ რომ თქვენი მეგობარი ვარ…. ძალიან მაგრად მომენატრეთ..:*:(

  3. კარგი დალი შეგეხმიანები..ჩვენც გვიყვარხარ :** ბედნიერი ვარ რომ თქვენ გაგიცანით )

  4. vamayob shenit yvelaze kargi xar :** imsaxurebdi shen am lamaz dgeebs )))

Leave a Reply

Tag Cloud

